duminică, 31 iulie 2011

Jurnal de buburuza...duminica 31 iulie 2011

Ieri a fost aparent, o zi de Sabat obisnuita.
A fost fain la sfarsit, cand s-a citit, de la amvon, lista cu cei plecati,...
 Mare brambureala, :)))... nu mai stiau care , cu cine a plecat, care era maritata ,care era insurat, cum o chema pe ea, cum il chema pe el, cati copii aveau inainte sa plece, cum ii chema pe copii?

In orice caz multi, foarte multi, ai idee in cate tari sunt plecati?...

Nu? Te cred, ieri am numarat toate tarile pe care le-a pomenit Bebe Codescu,au fost 15.
Cei mai multi sunt plecati in Spania, apoi urmeaza SUA,Italia,Franta... parca nu se mai termina lista aia.
In sfarsit, e bine ca acum ,cu  ajutorul multimii, au actualizat-o si au reusit sa-i incoloneze pe tari si pe semintii...

Frumoos, e mare lucru ca in vremurile astea se mai  gandeste  cineva de tine...

 Ieri  am avut si noi cor, pentru ca au inceput sa mai  vina de-ai casei .
Dupa ce s-a terminat  a inceput foiala...au ramas o gramada de gospodine sa puna tara  la cale cu pregatirile pentru masa;cine aduce paine? cine aduce servetele? cine face prajituri? , cine ia fructe?....

Frumoos mi-a fost draga grija lor pentru voi...

 Afara , curtea era plina, nimeni nu se indura sa plece, pe banci stateau cativa, sositi special pentru eveniment, in jurul lor, ai casei, ca  un cordon de dragoste...

Frumooos si asta mi-a placut...

De la cor n-a plecat nimeni, nici copiii. S-a facut repetitie d-aia adevarata , cu pielea gainii pe maini...ma uitam la George ce militarie facea cu ei, saracii...Bravo George!

Vor sa cante "Ierusalimul meu"...ce faina e cantarea asta...e d-aia  cu lacrimi grele..abia astept s-o  ascult la programul de sambata dupa masa.

Chiar , ce bine ca sunt o buburuza,n-o sa am probleme cu locul, cred ca o sa ma asez pe pian, sau poate pe-o floare langa amvon...

Ii auzeam pe barbati ca vor aduca scaune, ca vor sa puna o plasma afara ...ca vor sa intinda o copertina peste toata curtea...astia nu prea au simtul realitatii, pai cum o sa gaseasca ei o copertina asa de mare, in fine ,  nu inteleg eu cum vine treaba asta, mi se pare foarte complicata...

Aseara au ramas pana tarziu la adunare....unii inauntru  la repetitie,altii afara cu masuratorile... 

Probleme, dileme...chiar cati or veni? Nimeni nu stie nimic...

 Cred ca o sa fie mare balamuc saptamana asta care vine , se vor planta flori proaspete,am auzit ca vor decora sala,( cum? e secret!...nu pot sa va spun inca), ca vor sa filmeze...of ce rau imi pare ca sunt asa de mica ...mi-ar fi placut si mie sa ma vedeti si eu sa va fac cu mana ...:((


Azi e liniste , nu prea a sunat telefonul, a, ba nu am auzit-o pe vecina mea  vorbind cu cineva despre florile din curte...a luat tufanele, le-am vazut si eu la usa, va asigur ca sunt foarte frumoase...

Va las acum ca am un maldar de treaba ...

Mai vorbim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu