luni, 1 august 2011

Jurnal de buburuza 01 august 2011..am mai gasit poze vechi...




Nu mai e nimeni pe aici?


Nu se mai aude nimic , e liniste peste tot... : ((

Cred ca astia au uitat ca sambata e marea intalnire...s-au dus la ale lor.
Ii auzeam pe unii ca au stupii la floarea soarelui si  ca trebuie sa scoata mierea saptamana asta, daaa,tocmai acum si-au gasit! :((

Vecina mea vorbea ieri cu o alta vecina, ca s-au ieftenit rosiile ,s-au facut 1 leu/kg si vinetele 1,5lei/kg si ca ar vrea sa faca si ea saptamana asta nite zacusca...
Nu mai inteleg nimic, pai de zacusca ii arde ei , noi cu cine  mai facem treaba?

Of ,parca nimic nu se mai leaga , astia de la Primarie, tocmai acum s-au invrednicit sa repare strada...ma uitam aseara la  mormanul   ala de bolovani asezat chiar la colt,la liceu, pe Marasesti, parca e un monument de aducere aminte...

Intr-un fel,cred ca o sa fie mai bine asa, ca sambata la pranz, s-a facut apel de la amvon se se parcheze masini pe alte strazi,  mai departe de adunare ,ca sa fie loc...

Mai am un "of" pentru amaratele alea de scari...
S-au ruinat...sunt o paragina...pai daca s-a mutat Primaria pe alta strada...normal,au intrat deja la "etc" la capitolul  reamenajari...
Si ce legati suntem toti de scarile astea!
Chiar si eu am copilarit in preajma lor....
 Ce faina era mica promenada cu prietenii, in pauza, tooocmai la scari?
Acolo puteam sa ne spunem secretele ,departe de curiosii de serviciu, sau puteam sa organizam intreceri de aruncat cu "castane castanii" :)),proaspete, lucioase, abia cazute din gaoacele lor tepoase...(intreceri care se incheiau de cele mai multe ori cu cate o ureche rupta... :))

Frumooooos, scarile, au lasat multa  lumina in sufletele noastre ale tuturor...

Stiti ca au murit vecinii nostri de la colt ...cu gradina aia frumoasa cu stanjenei si maci altoiti si leagan si iarba tunsa?  Acum  e  parasita:((
A murit si cealalta vecina ,care statea in casuta de caramida rosie, jos pe  scari...
A murit asta-primavara de frig, pe undeva pe Muscel.
Ce o fi cautat pe acolo saraca...era vai de mama ei ,in ultimul timp...
Of, ce face bautura asta din om...si ce femeie deosebita a fost...multi ani a lucrat ca asistenta la sala de operatie...
Uneori, cand  urcam sau coboram scarile , iesea in poarta si ma intreba de ai mei, de maia, de taia...si eu mereu ii spuneam ca s-au dus...si ea mereu uita si se scuza...

Chiar ce orfana ma simt si ce dor, de "radacinile mele", ma apuca cateodata...:((

Mai e cineva  pe aici?

Nu v-ati sculat ?

Of ,ce uituca mai sunt!!
Am uitat ca suntem imprastiati pe tot pamantu' asta rotund  ,am uitat si de  nazdravania aia cu invartitul...cand noi ne culcam , celalti de pe partea cealalta se scoala.... si asa mai departe...
Daca stau bine sa ma gandesc nu suntem nici macar intr-o emisfera...Dani Tanase si Diana Fedeles s-au dus in cealalata...
Mare credinta  au avut Astrid  impreuna cu Alberta si cu Laurentiu ,(anul trecut)cand au inceput sa organizeze inatlnirea asta...

Chiar ne-am putea intalni vreodata toti, undeva, pe glob?

Nu cred...

Numai Tata ar putea sa ne stranga intr-o singura zi si intr-un singur loc...dar ma tem ca si intalnirea aia tot de noi depinde...

Hai , gata nu vreau sa va intristez, dar n-ar fi rau sa ne gandim mai des la intalnirea cu Tata...

Am mai gasit niste poze alb -negru cu voi si cu noi, din vremurile cand eram impreuna!!

Ma uit cu ochii umezi la pozele astea...multi nu mai sunt...

Am pus cateva poze si cu Mirel Lascu. Il mai tineti minte?...ar fi avut acum 26 de ani...

Azi nu prea sunt in apele mele, mi-e dor...

Ne mai auzim!

Domnul cu voi, oriunde ati fi!
"Buburuza de serviciu"

























4 comentarii:

  1. multumesc viky .am putut retraii citeva momente din copilaria sincere multumuri viky

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur mult, mai ales pentru voi, cei care sunteti departe am strans tot felul de amintiri frumoase ...imi pare rau ca nu stiu cine esti, poate intr-o zi voi afla.
    Domnul cu tine, anonimule!
    vichi

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau ca in ciuda credintei mele, nu ne vom aduna chiar toti, de peste tot... unii nu pot, altii nu vor, pe altii nici macar nu-i intereseaza...

    Insa cred ca sambata va fi o zi speciala... din cate pregatiri am auzit ca se fac, sigur va fi ceva inedit... Asa ca, nu ne ramane decat sa ne bucuram cei care vom fi acolo iar ceilalti... speram sa-i vedem la urmatoarea, undeva prin 2015... AstridDD.

    RăspundețiȘtergere
  4. Citind aceste randuri imi dau seama cat de frumoasa a fost copilaria si tineretea noastra... Campina a fost si va ramande mereu speciala. Imi amintesc cand mergeam la festivale ...A venit Campina... Si toti se minunau de cat de organizati si cat de talentosi eram... Multumim instructoarelor, dirijorilor, oamenilor de ordine... Pastorilor... tuturor care au pus timp. suflet, rabdare, nervi si multa dragoste... Nu vreau sa dau nume pentru ca poate as uita de cineva si nu ar merita... Fiecare in parte, cu particularitatile lui... cu totii am format un trup frumos...
    SI sa nu uitam de nuc... ce nuci bune facea... si ce mari... si ce umbra racoroasa... O placere sa stai la ubra lui...
    Sa ne vedem sambata sub nuc, de aici de departe... si sa ne depanam amintirile...
    Astrid, char daca multi nu or sa vina sau poate nu ii intereseaza, ai facut o treaba extraordinara, si sa fi sigura ca o sa fim cu toti, in amintirile tuturor, oriunde am fi...
    Domnul cu toti pana in vesnicii...

    RăspundețiȘtergere