marți, 2 august 2011

Jurnal de buburuza 02 august 2011






Buna ziua  somnorosilor,ca dimineata era cand m-am sculat eu…
Greu m-am sculat si eu.
Am stat azi-noapte cu vecina mea pe net,  sunt moarta de somn…
Nu stiu ce tot scotoceste ea  de vreo cateva zile si culmea, vorbeste cu o prietena  de-a ei,la telefon (cred ca e in alt oras) si rad , rad...ca-ti vine si tie sa razi de rasul lor.
 Azi-noapte ,pe la unu si ceva ,radeau de o gaina, ziceau ” ca nu prea merge s-o punem pe perete...ca e cam plouata ,saraca.”
Am vazut-o si eu ,era ce-i drept ,cam bearca ...
Ce-or fi facand ele cu gaiana  aia, sambata, nu pricep!
Am stat cu ele pana tarziu,ca sa mai aflu cate ceva sa va mai spun si voua,  dar n-am aflat mare lucru...mai mult  de poze vorbeau ...
Aaa..acum m-am prins eu ce faceau...
adunau poze ( nu stiu ce or fi facand cu atatea poze,)ca sa le   puna intr-un cos cu "flori de  pe camp", nu "de camp"...hm,e cam aiurea,poate  n-am auzit eu bine...cred ca or sa puna gaina  in cos , pozele pe pereti...si florile? Unde?
Sau  pun florile in cos, pozele pe pereti si gaina?... 
Maare aiureala!
Eu oricum , nu ma bag dar sunt foarte intrigata..auzi tu ,”flori de pe  camp” la asa un eveniment , da ce,  vin copiii astia in vacanta , la tara, la mama si la bunica?
Auzi, am stat eu bine si m-am gandit, cred ca ele  au  dreptate , eu sunt  rautacioasa...pai toti cati vin , nu vin  ei  la mamica lor acasa si la bunica lor la  “Marasesti”?
Aaaa, uitasem , va dau o veste buna;aseara cand am trecut pe la coltul strazii , disparuse mormanul de pietre ,cred ca a intrat primarul pe blog,si s-a rusinat.
Poate l-or fi induiosat si lacrimile mele pentru scari ...
Hai sa nu fim  chiar asa de  naivi…

Va las ca iar am treaba, m-a pus vecina mea sa  decupez patratele negre, lucioase,  uite asa: un patratel trei/trei decupat ,un patratel tre/trei pauza...si asa mai departe...ati inteles cum? :))))
Domnul cu voi, oriunde ati fi!
Buburuza de serviciu

Un comentariu: