miercuri, 3 august 2011

Jurnal de buburuza 03 august 2011


Sunt moarta de obosita ,toata noaptea am decupat patratele negre lucioase… una da, una nu, una da , una  nu…si n-am si eu macar o multumire sufleteasca…
Eu am crezut ca vecina mea face ceva cu ele ,dar azi dimineata am vazut-o eu ,cu ochii mei, ca le-a aruncat la gunoi.Sunt foarte intrigata.
A inceput iar foiala.
Aseara s-au dus baietii sa intinda niste cabluri si niste sarme, la biserica,ii  auzeam  ca se va transmite programul online… adica “in direct “ cum ziceam noi odata:))…ce m-am englezit si eu…nu se mai poate…
Cat sunt eu de buburuza"trebuie obligatoriu";)) sa stiu cateva cuvinte ca altfel, nu ma mai inteleg cu noua generatie .
Am aflat, tot de la vecina mea (vorbea cu cineva la telefon)ca va aduce florile, un barbat,  de undeva… din camp...hmm, ce sa zic, iar s-au orientat prost.
Pai ele nu stiu ca  barbatii nu prea le au pe astea cu florile?… ca la ei toate florile sunt aproximativ la fel,… de culori,ce sa mai zic..le incurca si pe alea primare…
Nici voi nu stiti care sunt?...pai  e rosu, galben, albastru;alb si negru , nu sunt culori ,asa zic artistii...
Avea dreptate, biata bunica mea cand zicea ca ”unde vede femeia, barbatul abia zareste”…
Dragii mei sa nu va fie cu suparare, dar asta cam asa e.
Voi , baietii va ocupati de lucruri mari, importante, drumuri si  poduri, fabrici si uzine, masini si avioane, aeroporturi si parcari...noi fetele le avem cu nuantele...asa ne-a facut Tata si pe unii si pe altii.
Si pentru ca tot nu prea mai am noutati  despre eveniment, va trimit o poezie de-a mea …despre nuante…
Sa  nu fiti nesuferiti si sa radeti de mine , ca nu va mai zic nimic…da?

Astazi ...
o sa ma imbrac in nuante de albastru…
cred ca o sa-mi iau o fusta comoda,
„bleumarin“...ca trecutul meu,cu care m-am impacat demult…

o bluza cuminte, “bleuspregri’’,
parca  mai mult gri decat bleu... ca prezentul meu,
e cam ciudata culoarea dar e generoasa …
se potriveste la toate combinatiile
care apar peste zi...

o jacheta “bleuciel”...ca viitorul meu din vis…


ma uit pe fereastra,iar bate vantul…


o sa-mi leg la gat  esarfa albastra…
e faina culoarea asta, e un fel de
albastru profund...ca linistea la care visez de-o vreme…


pantofi albastri n-am…
astazi...
cred ca am sa zbor.

Buburuza in nuante de albastru? Da!!
De ce ma judecati? M-am saturat de colantii aia negri si de jacheta aia rosie cu buline negre!
Ma mai schimb si eu…ce e rau in asta?


Aseara, am inteles ca vecina mea a vorbit cu Rodica Gadea si cu Titi si ca deja au ajuns.
Chiar mai puilor,calatorilor, cati veniti acasa?...ca nimeni nu stie nimic.
I-a sa vad e vreo mana ridicata?
E cineva pe aici?

Nu prea ...
Ori sunteti in drum spre casa, ori sunteti la ale voastre, ori dormiti ,daca sunteti pe partea cealalta...
Astept vesti...
Daca e secret, mie puteti sa-mi spuneti, ca va promit ca n-am sa  spun nimic,nimanui.
Era gata sa plec ,dar mi-am amintit ca am mai aflta ceva.Un „cineva“ mi-a zis ca a stat de vorba cu pastorul si...i-a zis ca are nevoie de niste borcanele mici…(cred ca face magiun ca s-au copt si prunele)

V-am zis eu ca astora numai la conserve le este gandul?


Va las ca am de spalat niste sticle foarte inalte...

Domnul cu voi, oriunde ati fi!
Buburuza de serviciu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu