joi, 4 august 2011

Jurnal de buburuza 04 august 2011


Vream sa va zic „buna dimineata“, dar cand mi-am aruncat ochii spre ceas  am vazut ca e miezul zilei…m-am luat cu treaba…
Sunt foarte aglomerata, ma tin scai dupa vecina mea ca sa mai aflu cate ceva…
Tare greu mai scot ceva de la ea ,vorbea acum cateva minute despre  niste fundite  pe care trebuie sa le ia”o cineva”, dar nu am inteles unde vrea sa le puna, ca a mai luat …niste panglica  lata…duminica,verde inchis…nu e urata culoarea dar parca trebuia ceva mai viu colorat, daca o sa lege ceva cu ea ,pe undeva…
Aseara iar a fost repetitie si eu ,in loc sa stau acasa, sa tai patratele negre, lucioase, m-am dus dupa  vecina sa mai aduc vesti pentru voi.
Cand am ajuns, era curtea plina de gospodine…aranjau florile si zmulgeau iarba dintre dalele pavajului…
Erau voioase si  foarte optimiste ca totul va iesi bine.

Am aflat si povestea cu borcanelele… sa stiti ca nu le-a luat pastorul sa puna magiun in ele…or sa faca altceva cu ele dar nu pot sa va spun ca e secret…nu pot sa spun si eu totul din casa…nu-i frumos.
Imi pare rau ca sunt carcotasa cateodata si vorbesc, asa ca sa ma aflu in treaba…nu-i frumos!
Ieri am criticat si azi, uite, constat ca nu am avut dreptate.
Asta mi se intampla de fiecare data cand imi dau cu presupusu’ dar uite ca tot nu ma lecuiesc.
Ei acum dupa ce mi-am recunoscut vina, parca v-as mai spune ceva.
Am auzit-o pe vecina mea, vorbind la telefon  cu “ o altcineva “ca trebuie sa ia carlige de rufe si franghie si ca o s-o intinda…
Unde s-o intinda?... la biserica?
Pai ele isi usuca rufele sambata, la biserica?
Ziceti si voi , n-am si eu dreptate? pot sa tac?... ca nu pot…dar nu mai comentez…asta e.
Of asa sunt de complicate femeile astea…               
Bine ca sunt buburuza si n-am treaba cu spalatul ,cu uscatul, cu carligele…dar sa stiti ca  eu oricum n-as fi intins culmi de rufe in curtea bisericii…
Inteleg ” Acasa , iar” dar fiecare isi intinde rufele in curetea lui…
Aaa, stati ,sa va spun ce am  mai vazut eu aseara .
Statea vecina mea de vorba cu Astrid, (a venit si ea…ce bine!… aseara venise si Luiza si Rodica… )in fine … sa  va  spun mai departe.. .stateau pe banca si se uitau la o rola  uriasa de film  fotografic.
Cred ca or sa aduca un  aparat de fotografiat imens si or sa faca niste poze panoramice ca aia de la investirea lu’Obama…:)), poate va prind si pe voi…ca altfel nu-mi explic ce fac ele cu filmu’ ala asa de mare...
(Ei, buburozo, fii mai realista , nici chiar asa…)
Fiti foooarte atenti:
Acum,pot sa va anunt oficial ca se va transmite  “online “ adica in traducere libera”in direct” mult dorita si asteptata voastra intalnire, deci veti putea sa ne vedeti oriunde ati fi!!!
Cum o sa fac rost de linkul ala va anunt si am sa va spun si care va fi programul….
Somnorosilor , aveti grija ce faceti in orele alea, puneti-va ceasul sa sune daca vreti sa ne vedeti, da?
Cu voi vorbesc , cei care sunteti pe partea cealalta:)))
Of , ce tarziu s-a facut…
”si-s grabita, si-s grabita,
ca mi-e casa ne-ngrijita
si mi-s rufele la soare
si copiii-mi cer mancare…“
(am citat-o pe o alta vecina de a mea –Furnica)


Domnul cu voi, oriunde ati fi!
Buburuza de serviciu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu