joi, 1 septembrie 2011

Astrid,va multumesc tuturor!



Va multumesc tuturor pentru multumirile voastre.... n-am facut decat sa visez frumos, cum zice tanti Vichy... la randul meu va multumesc si eu voua, celor care ati fost interesati si pasionati de intalnire, chiar daca din pacate, unii nu ati fost prezenti.... iti multumesc Alberta, pentru entuziasmul tau cu care am inceput acest proiect...... ii multumesc si lui Laurentiu (Vasilescu) pentru iluzia si ajutorul lui.... Lorenei pentru ideile ei, lui Dani pentru cat de bine a redat in imagini trairile acelui Sabat, lui Clid si Bebe (si ceilalti) care au muncit din greu la capitolul tehnologie, Mironei pentru ideile si arta care-i curge prin vene, lui Cornel (Popa) pentru ajutorul si sprijinul oferit, bineinteles, lui tanti Vichy, aliata mea indispensabila, cu care am pus la incercare rabdarea tuturor cu cele 3 ore de program de sambata dupa-amiaza, fam. Radulescu pentru mierea atat de buna, lui tanti Mihaela pentru ajutorul ei, corului pentru cantarile lui si munca de la repetitii, bisericii care ne-a gazduit si a contribuit la buna desfasurare a programului, bucatareselor care au oferit bucate gustoase (chiar daca nu am apucat sa mananc nimic, asa mi s-a spus) celor aproape 500 de participanti, tuturor celor care au pus umarul la acest eveniment, chiar daca nu i-am numit aici si nu in ultimul rand celor care au facut efortul de a fi prezenti in acel Sabat.

In rest, ce va pot spune este ca a fost... IMPRESIONANT! Nu am crezut ca va fi chiar asa si ca ne vom simti atat de bine! Nu va imaginati fetele celor din sala mai ales in momentul intrarii in direct a celor plecati... Dani, nu-ti poti imagina cum va priveau parintii tai si cat de emotionati erau si ce zambete aveau pe buze la acel "hola, buni".... A fost ceva.... UNIC!

Inainte de intalnire ma gandisem la posibilitatea de a anunta o viitoare intalnire, dar nu stiam daca va exista interes pentru asa ceva... cu toate astea, l-am anuntat. Dupa program, care a fost nemaipomenit - altfel nu ar fi rabdat lumea mai bine de 3 ore pe scaune (hahaha) - mi-au zis cei veniti ca este o idee excelenta, ca spera ca asta sa nu fi fost prima si singura intalnire, ci doar prima dintr-o serie de mai multe si ca abia o asteapta pe urmatoarea... Asa ca, dragii mei absenti, nu mai aveti nici un fel de motiv sa nu puteti fi prezenti pe 6.august.2011....... Nu este o gluma indrazneata .... ci va fi a doua editie a intalnirii "Acasa, iar". Daca aveti idei, sugestii, le puteti da si putem incepe de-acum planificarea pentru atunci ;);) Orice ar fi, sper sa nu lipsiti, pentru ca mi-e dor de voi, de toti...

Cipriana, nu-ti pot spune cat de mult mi-ati fi placut sa fiti si voi acolo... mi-e asa de dor de voi! Sper insa sa ne vedem macar in 2016... Pana atunci poate reusesc sa ajung eu pe la voi, asa intentionez, dar sa vedem....

Va imbratisez pe toti!


    • Astrid, n-am inteles bine, data urmatoare intalniri va fi in 2012 sau 2016?





    • 2016




  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu